nya garderobtillskott

hittade en jättefint linne på vila idag :) tycker det är så fint, fast ändå inte FÖR fint.. liksom perfekt för mig. också gillar jag ju brunt och blått är min färg!:) och halterneck är soo hot!
vilaframvilabak
H&M 
och detta linne hittade jag igår på H&M för 75 spänn! det är ju gratis. tyckte det var rätt cute
nu vill jag bara hitta ett par snygga jeans och ngr svarta skor... lättare sagt än gjort.

nu är jag och henrik hos minna och per och lagar köttbullar! jag känner mig som en riktig husmor!pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättefina!

2006-02-07 @ 21:25:19
Postat av: minna

jo, linnea var fina. önskar jag hade hittat det där vita linnet före dig :)

Postat av: Nettan

finfina ju =) vila har så mycket fint

2006-02-15 @ 23:24:05
URL: http://loneztar.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback