yeah! porträttfoto here I come!

snackade med min käre far om att jag ville köpa en riktigt stark lampa att använda vid porträttfoto för att få olika ljus, och då kom han på att mamma borde ha en sådan liggandes någonstans... och woho! idag hittade vi den! där sparade jag en fet summa. känns bra!
och väldigt passande för våran nästa fotouppgift handlar om olika ljus..perrans!!!!!:)

vi tänkte ju fara och åka skidor i helgen men det ska bli så kallt så vi skiter i det. så helgen är helt utan planer. what to do?

pöss gonatt

Kommentarer
Postat av: Minna

Trist att det inte blir nåt. idag ska per o jag på stan o köpa trosor o linnen/tröjor till mig. Har typ NADA av de :) Sitter o kollar Alpint o scrappar. Nu är jag sååå nöjd med boken, den är så fin :)

Postat av: Therese

Hej Liney! Kul att du hade hittat mig! Typ den enda...men så är jag ju så himlarns aktiv angående den också. Not. Härligt att läsa att du har det bra! Men pajjat änglahåret ser jag?! :/ Det är säkert wunderschön iaf! Lev&må! Krämbulle//

2006-02-05 @ 17:26:02
URL: http://therese.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback