då jag svor för mig själv att jag aldrig skulle bli tjock

läste just i våran dagstidning och fenomenet blogg. fick lite prestationsångest över att min blogg aldrig handlar om något intressant. måste ske en ändring..
någon gång...

alltså. kolla in det här. hur kan man tillåta sig själv att bli sådär? ringer det ingen varningsklocka alls när man väger 200 kg??? hum. och hur kan folk i närheten bara se på!? sjukt.
appropå överviktig. jag fick en gång typ myggbett på halsen (bara lite lite grann, men det var mitt i vintern) och gick till läkaren som skrev ut penicillin. det var ju som inte så farligt. MEN! då fick jag en allergisk reaktion mot det penicillinet vilket resulterade i att mitt ansikte svällde upp! alltså det var helt sjukt!! mitt ansikte tillhörde typ en tjej på 150kg samtidigt som kroppen var helt normal. haha. det var såå sjukt. jag och syrran satt och gapskrattade åt mig på akutmottagningen i sunderbyn. oj oj oj. då svor jag verkligen för mig själv att jag aldrig skulle bli sådär tjock (för jag såg verkligen förjävlig ut:)). ångrar lite att vi aldrig tog ngt kort på mig då, men jag har en känsla av att min syster lätt hade använt det fotot som utpressning vissa gånger..... :) nu ser jag i alla fall tillbaka på det som en "rolig" erfarenhet rikare.. :)

nu ska jag ta en lååång dusch tillsammans med.... sarah mclachlan? david gray kanske? högtalare i badrummet är vardagslyx

passar på att posta lite bilder från nyår först bara...


PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback