digitalfoto

var på första lektionen idag. shit!! så mycket information som ska in. har även asmycket läxa till nästa gång, men jag tror det är bra. så man kommer in i de manuella inställningarna och så.
det blir skoj det här. hoppas det blir ngr bra bilder som jag kan skicka ner till sundsvall när ansökningsdagarna närmar sig.
foto är kul. synd att jag inte är så bra än + saknar ett macroobjektiv och ett zoom. (skulle vara najs). har tusen ideér i huvet på foton jag vill ta men står här utan varken studio eller modeller. hum..

nu ska jag sova, imorgon ska vi upp tidigt och traditionsenligt väcka födelsedagsbarnet (denna gången min mor) som enligt traditionen låtsas sova och blir alldeles överraskad av uppvaktningen :)

nu är skolan igång på allvar. funderar på att ta MaB på direkten istället. det känns så basic att jag mest sitter o rullar tummarna känns det som. men det är väl bara i början kanske. vi får väl se

nu ska jag se prision break o sussa. pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Minna

jag står gärna modell om du vill ta bilder om nån månad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback