jag missar OC... :'(

jag förstår inte hur folk lyckas. typ 300 bloggbesökare på en dag. själv har jag 130. sammanlagt! kanske är det det där med att skriva intressanta bloggar? hum.. jag kanske skulle prova på det.

problemet är ju bara det att det enda som kretsar runt i mitt huvud är typ komvux, stallet, "nu ska jag börja ett nytt och hälsosammare liv" och ledsamheten av att jag missar OCpremiären på onsdag. (det är ju iofs ingen liten grej..)

imorgon ska jag i alla fall ta mig ut och fota mina uppgifter till skolan. vi ska lära oss de manuella och göra olika bilder med ex. stort o litet skärpedjup. typ 130 bilder sammanlagt men det blir nog bra.
tur för mig som har en kamera i alla fall. de andra som bor i luleå som går kursen, och inte har ngn egen kamera, måste åka hela vägen till piteå och låna en kamera som man får ha under en dag. tough shit säger jag alltså.. bara bensinkostnaden är ju en förmögenhet.. åh. I love min kamera! (ngn som har ett bra tips på macro-objektiv man kan köpa till en canon eos 350d förresten??)

jo en annan grej. mamma o pappa funderar på att dra till ryssland och hälsa på viktoria (en rysk tjej som brukar bo här ibland) ngn gång i vår. det skulle vara askul. dels har jag ju aldrig varit i ryssland och det är ju alltid intressant att se ett nytt land. men sen skulle man kunna fota en hel del också. wiho!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Canon EF-S 60/2,8 USM Macro är ett mycket bra objektiv till Eos-350D. Bra kameraval har en själv. :-)

Postat av: aggiornare

Stupore! Amo questo luogo!:))))))) http://www.usate348.org/aggiornare

2007-02-19 @ 01:50:51
Postat av: virgilio

Great site! Good luck to it's owner! http://www.bovso.org/virgilio

2007-02-23 @ 02:14:56
Postat av: cavalli

pagine piuttosto informative, piacevoli =) http://www.flryanair.org/cavalli

2007-02-24 @ 23:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback