jag vill ha kläääder!

jag håller på att bli galen. har ett sådant enormt shoppingbehov just nu (kanske inte mest att jag b e h ö v e r kläder, men jag vill verkligen ha!!). eftersom december var ett enda långt sparande på grund av de kommande julklapparna, blev det inte mycket shopping då. och eftersom januari är en enda lång skitmånad innan löningen (eftersom alla pengarna tog slut till jul), har jag inte fått mig ngt nytt på länge. är sugen på ett par ljusa jeans som är lite roligare.. med ngr snygga fickor eller så. också behver jag koftor och tjockare tröjor som är snygga att ha på skolan för där fryser man ihjäl!

hittade det
här linnet på HM.. blev rätt sugen... (allt som glimmar är kanske inte guld, men det är fint!)
också ett gulligt underkläderslinne, schyssta öronhängen, fina sommarskor från la redoute (i svart kanske?)...
jaherregud. detta är ju självplågeri. jag har inga pengar! och de pengar jag har går till skolböcker. KUL! SKITKUL!


sen är jag sugen på att se walk the line. filmen om johnny cash. tror den är helt bra

nu ska jag klä på mig och packa ihop mig och åka iväg till H. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback