tänk om man kunde flyga...

jag drömde inatt att jag blev helt tjock. och det värsta var att jag inte fattade det själv. jag insåg det bara när jag tittade på gamla kort. tough shit.

festen här i helgen var najs. kände ju inte såå många men det blev bra. hittade en man i min säng när jag skulle sova. blev förbannad. skickade ner honom. sen sov jag med låst dörr.

till helgen ska jag äntligen fixa mitt håår. finally! ska göra blonda och chokladbruna slingor var det tänkt. får se om jag klipper lite också.. :)

min bror är i mexico nu. har tävlat i flyg. eller vad säger man? han hoppar från berg och flyger med en sån där vinge/drake? det lär ju vara liite grymt! han har certificat för tandemflygning så jag ska banne mig åka med honom ngn gång. (till mammas stora glädje såklart).
när jag var liten hade jag en återkommande dröm som handlade om att jag kunde flyga. jag bara flaxade lite med armarna också vips! det v a r grymt! eftersom jag drömde den så ofta började jag nästan tro att jag kunde. byggde en liten landningsbana här hemma med tre stolar brevid varandra som jag sprang över för att sedan hoppa av. det funkade aldrig! trist

nu ska jag göra lite español . tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback